maandag 4 januari 2010

Leestip: mijn blogtoppers van 2009

Ik ben in de stats van mijn blog gedoken om te zien welke blogberichten het meest succesvol waren. Hier is mijn top 5 van meestgelezen berichten van 2009:

1. Uitdagingen en Belang van Co-Creatie (Masterclass)
Het eerste deel van mijn verslag over de Masterclass Co-creation and Crowdsourcing.

2. Presentatie: Community's en Sociale Netwerken
Voor een bijeenkomst van leerkrachten uit het basisonderwijs, heb ik een presentatie gegeven die hen een beeld gaf van de web 2.0 wereld van community's en sociale netwerken. Voor vele leerkrachten was het een positieve eye-opener.

3. Leestips voor Communitymanagers
Drie goede boeken voor Communitymanagers. Als je goede boeken kent op dit gebied, laat het me weten. Ik wil graag nog meer leren en lezen over community's en co-creatie.

4. Masterclass, Cursus, Workshop
Een overzicht van de cursussen (over co-creatie, community's, en marketing 2.0) die ik binnen korte tijd in november heb gevolgd.

5. Co-Creation Event Verslag
Op 24 juni 2009 werd het Co-Creation Event gehouden in Eindhoven. Hier lees je mijn verslag.

Geen opmerkingen: