maandag 12 september 2011

Online cocreatie met Kenny: presentatie The Next Cocreator

Op 9 september 2011 vond een nieuwe bijeenkomst van The Next Cocreator plaats. Tijdens deze bijeenkomst gaven Leon Mooijman (productmanager portals, Kennisnet) en ik een presentatie over hoe we cocreatie hebben ingezet voor het ontwikkelen van de nieuwe Kennisnetwebsite voor kinderen in groep 1, 2 en 3: Kenny.nl.

Onze presentatie werd vervolgens als casus meegenomen in een cocreatiegame, waar de deelnemers mee aan de slag gingen: hoe zou je het Kenny-concept (met cocreatie) ontwikkelen als je maar 48 uur de tijd daarvoor hebt? Uit de pitches kwamen creatieve ideeën naar voren, waar ik weer veel van heb geleerd. Ik vond het erg leuk om mee te doen. De volgende bijeenkomst is op 11 november en ik ga zeker kijken of ik weer mee kan doen! Je kunt ook online meedoen via de LinkedIn-groep.

Bekijk hier mijn presentatie over online cocreatie voor Kenny.nl:

Geen opmerkingen: