zaterdag 10 oktober 2009

Masterclass Co-Creatie op 12 november 2009

Ik heb me afgelopen week snel ingeschreven voor de Masterclass Co-Creation and Crowdsourcing. Dit vindt op 12 november 2009 bij Schiphol plaats. Als je geïnteresseerd bent, klik op die link en download de pdf voor meer informatie. Ik ben heel erg benieuwd en enthousiast.

Terwijl ik eigenlijk van plan was om een redactie-achtige cursus te gaan volgen, besloot ik op aanraden van mijn manager toch nog een keer te zoeken naar een interessante cursus op het gebied van community's en co-creatie. Ik kan je zeggen, dat is best moeilijk! Er zijn genoeg leuke cursussen te vinden, maar ik ben bang dat ik al teveel praktische ervaring heb om daar nog veel van te leren. Ik heb al een paar maanden gezocht naar een goede cursus, maar helaas, niks gevonden.

Gelukkig kon ik via Twitter Martijn Staal bereiken (TNO; een spreker op het Co-creatie-event, én op dit moment bezig met een advies voor Kennisnet!). Hij tipte me dus met deze Masterclass, en hij is zelf nog bezig een cursus voor te bereiden voor Marketingfacts.

Ik zal proberen een verslag te maken van de Masterclass, als ik daar de tijd voor heb. Het zal wel een paar dagen duren, want de dag daarna ben ik een weekend naar Barcelona! Genoeg om naar toe te leven dus. :)

1 opmerking:

Martijn Staal zei

Leuk dat je deze cursus gaat doen. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen, en blogpost achteraf ;) !