maandag 12 oktober 2009

Lolcats!

Ik geef het eerlijk toe: ik ben al lange tijd verslaafd aan lolcats. Het blog I Can Has Cheezburger staat bij mij als sneltoets in Firefox. Dagelijks verschijnen daar nieuwe lolcats-captions. Zodra ik een beetje stress of irritatie voel, moet ik voor mijn fix naar deze site... en dan kalmeer ik snel. Grote kans dat je me zelfs hardop hoort lachen. En ik loop zeker vijf minuten met een grote glimlach rond.

Ik las op Bright.nl dat I Can Has Cheezburger inmiddels al 1 miljard (!) pageviews heeft. En dat terwijl ze 'slechts' 2,5 jaar bestaan. Wat een succes! Hopelijk hebben ze nog vele jaren te gaan. En dat hangt vooral af van het creatieve en humoristische talent dat zich onder de lolcats-community bevindt, en die steeds met nieuwe lolcat-plaatjes en grappen komen. Inmiddels worden er ook grappige YouTube-filmpjes geplaatst, en is de community uitgebreid met lol-blogs over honden en over beroemdheden.

Dus op een druilerige maandag zit er maar één ding op: weer even de LoLz opzoeken, zodat de rest van mijn dag weer goed is!

Bron plaatje: I Can Has Cheezburger.

Geen opmerkingen: