zondag 27 september 2009

Terug van vakantie

5terre: Manarola

Het is even wat rustiger geweest op dit weblog. Door alle drukte rond de lancering van Kids, en andere projecten bij Kennisnet, had ik voor mijn vakantie geen tijd meer om te bloggen. Eenmaal terug van vakantie, begon de drukte weer meteen bij terugkomst. Bijna overweldigend, zoveel dingen die me te doen staan. Gelukkig zijn het vooral leuke dingen, dus in dat geval vind ik het niet zo erg!

De vakantie was in ieder geval heerlijk. Twee weken in Italië, met name Toscane. Hierboven zie je een foto van Manarola, één van de vijf dorpjes van 5Terre. Daar hebben we een pittige, maar leuke wandeling gemaakt tussen vier dorpen. Ondanks het Italiaanse eten, kwam ik zelfs iets lichter terug. Doe mij maar vaker dat Italiaanse dieet!

Geen opmerkingen: