woensdag 23 april 2008

Websitemaker e-zine

Het was vorige week even haasten, maar de Websitemaker Kampioenen - een groep jongeren die nauw betrokken zijn bij de Websitemaker - hebben een nieuw e-zine geschreven. Ik ben er tevreden over, maar ik hoop dat we bij een volgend e-zine wat meer content van andere gebruikers kunnen bieden. Natuurlijk ben ik wel erg blij met de inzet en het enthousiasme van de kampioenen! Wat ik vooral leuk vind zijn de tutorials die ze schrijven, zoals over HTML en pixelen.

Hier is het derde e-zine: Websitemaker e-zine 3.
Hier is een overzicht van alle WM e-zines tot nu toe: Websitemaker e-zine overzicht.
En hier lees je meer over de Websitemaker Kampioenen: De Kampioenen stellen zich voor.

Om kort in te gaan op de kampioenen: dit is een manier van Kennisnet om haar gebruikers te betrekken bij haar diensten, in dit geval Websitemaker (waarmee je gratis en zonder gebruik van code websites kunt maken). Naast dat de kampioenen ons helpen om de Websitemaker te verbeteren, zorgt het er ook voor dat de dienst beter op hun wensen kan inspelen. Dit valt onder het Kennisnet-concept 'open service'. In mijn scriptie vertel ik hier meer over.

Geen opmerkingen: