dinsdag 15 april 2008

Externe harddisk gekocht

Nadat afgelopen vrijdag de werk-laptop van mijn vriend plotseling overleed ('hardware malfunction'), en ik zondag het horrorverhaal hoorde van een pc-crash, waarbij allerlei schrijfmateriaal verloren ging, was het een duidelijke hint voor me: ik moet back-ups gaan maken!

En ik heb meteen bij Bol.com een externe harddisk gekocht (zie foto). 200 GB, klein, en muisstil. Is het geen schatje? :)

Ik heb het zojuist gebruikt om een deel van mijn muziekcollectie via de pc (met Windows XP) over te brengen naar mijn Creative Zen Touch mp3-speler, die niet samen wil werken met mijn Vista-laptop (daar blogde ik al eerder over). Heerlijk, nu is mijn mp3-speler weer up-to-date, en heb ik ook al mijn foto's, schrijfmateriaal, en andere belangrijke dingen opgeslagen. Hoera! :D

Geen opmerkingen: