dinsdag 1 januari 2008

Gelukkig Nieuwjaar (en goede voornemens)

Het is alweer 1 januari, 2008. Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!!

December is voorbij gevlogen en ik heb het met Oud en Nieuw met vrienden mooi afgesloten. Vandaag zie ik alweer de nicotinepleisterreclames voorbij komen. Ik zeg altijd dat ik niet aan goede voornemens doe, maar toch kriebelt het ook bij mij.Ik moest even nadenken over hoe het afgelopen jaar is gegaan en wat ik in 2008 zou willen...

Hier is de shortlist: sporten (niet heel origineel), weer aan het werk, mijn werkkennis verbreden, schrijven, op vakantie naar Amerika (al geboekt!), klarinet weer oppakken, en de slaapkamer en studeerkamer opknappen.

(Ik rook niet, dus dat scheelt).

Verder vond ik 2007 al een goed jaar en hoop ik dat 2008 een voortzetting daarvan wordt. Proost!

Geen opmerkingen: