dinsdag 2 juni 2015

In CommunicatieNU 2

Het is toch wel lastig om dit blog bij te houden in mijn huidige drukke bestaan. Mijn werk, InBunnik.nl en uiteraard m'n gezin slokken eigenlijk al m'n tijd op. Ik hou weinig energie over om iets zinnigs te zeggen op CrownedThoughts, maar wie weet komt dat wel weer een keer. :)

Vandaag heb ik heb toch wel iets om te delen.

Onlangs is de 'vakinhoudelijke glossy' Communicatie NU 2 verschenen. Er staat ook een pagina vanuit Frankwatching in en dan in het bijzonder over op welke manieren je als starter aan een nieuwe baan kunt komen. En de boodschap is eigenlijk: ga buiten de gebaande paden, neem het heft in eigen handen en ga naar evenementen, ga bloggen, ga netwerken!

Ok, ik haat het woord 'netwerken', maar onbewust heb ik dat natuurlijk ook gedaan in de afgelopen jaren. Ik heb dat netwerk vanuit enthousiasme opgebouwd (en niet met als doel 'het opbouwen van een netwerk', omdat dat nou eenmaal moet). Zo voelt dat voor mij wat beter en positiever. :)



Hoe ik aan m'n baan bij Frankwatching ben gekomen, heb ik trouwens nog wat uitgebreider beschreven in m'n vorige blog.

Geen opmerkingen: