woensdag 14 maart 2012

The Next Cocreator: sessie 23 maart 2012

Op 23 maart vindt de eerste sessie van The Next Cocreator van dit jaar plaats. In 2012 zijn er 4 bijeenkomsten die de rol van online en offline cocreatie in het 'new product development process' uitdiepen. De sessie van 23 maart heeft als thema: 'Vergroten van multidiscplinaire inzichten en perspectieven middels co-creatie'. Tijdens deze sessie wordt als casus de consumercommunity van Heinz besproken.

In 2008 startte Heinz in Nederland met het online kwalitatieve platform Food&Zo om snel en in real-time marketing beslissingen te polsen. Nu is het platform uitgegroeid tot een ongoing research community met 150 consumenten. Consumenten kunnen hier met Heinz’ onderzoekers en marketeers over verschillende thema’s en onderwerpen discussiĆ«ren. Via Food&Zo staat Heinz continu in contact met haar consumenten en kan zo inzichten verzamelen in wat zij voelen, denken en nodig hebben.

Ik ben benieuwd!

Lees meer over The Next Cocreator en schrijf je in

Geen opmerkingen: