maandag 8 maart 2010

Communitymanager bijeenkomst

Op woensdagavond 3 maart trok ik na mijn werk naar het kantoor van Winkwaves in Voorburg (Den Haag). Dit om de vierde bijeenkomst van Communitymanagers Nederland bij te wonen.

Twee maanden eerder was ik lid geworden van de LinkedIn groep voor Communitymanagers, nadat ik via Twitter over de bijeenkomsten hoorde (zoek maar eens op de tag #cmnl). De groep is tot nu toe alleen op aanvraag toegankelijk, en je moet wel kunnen bewijzen dat je communitymanager bent (geweest). Dit om ervoor te zorgen dat de groep uit mensen met praktijkervaring bestaat, die hun kennis met elkaar in de groep kunnen delen.

Rene Jansen (Winkwaves) gaf tijdens de bijeenkomst een mooie presentatie, waar regelmatig discussies uit ontstonden. Maar ik ga hier geen dubbel werk verrichten. Martin Kloos heeft reeds een uitgebreid verslag (inclusief slides van de presentatie) op het blog Communitymanagers.nl gezet (houd dit blog in de gaten als je je op dit gebied richt).

Lees hier het verslag van de vierde bijeenkomst van cmnl op communitymanagers.nl.

Geen opmerkingen: