zondag 8 maart 2009

Women Inc Community

In het kader van Internationale Vrouwendag: ik had een e-mail ontvangen van Women Inc, met de vraag of ik me in wilde schrijven voor hun nieuwe community. Aangezien ik altijd wel nieuwsgierig ben naar online community's, ging ik eens kijken.

Omdat ik hun nieuwsbrief ontvang, had ik al een inactief profiel, wat ik alleen maar hoefde aan te passen. Toch vind ik het nogal ingewikkeld werken.

Het begint al bij de naam (de titel van mijn persoonlijke pagina). Eronder staat 'ondertitel' en als ik er met de muis over hang, krijg ik een toelichting: "Schrijf een korte toelichting op de titel". Wat kan ik daarop zeggen?



Ik vind het zelf erg grappig. :)
Ik kan ook een foto toevoegen (er staat niet bij wat de gewenste maat is, dus ik doe maar wat) en allerlei gegevens kan ik over mezelf invullen. Qua gebruikersvriendelijkheid kan het dus iets beter, of de toelichtingen mogen iets duidelijker.

Ik heb ook nog geen idee of ik er verder iets mee zal doen, maar ik juich het idee achter Women Inc toe.

Geen opmerkingen: