maandag 5 januari 2009

Nieuw jaar, nieuwe sites

Het is maandag 5 januari. De kerstvakantie is officieel voorbij en ik ben weer aan het werk gegaan. Ik bijt me niet vast in goede voornemens (een hapje sneeuw wilde me wel smaken, zie foto), maar er zijn genoeg dingen om te doen en om me op te verheugen.

Qua werk: de webredactie heeft eind vorig jaar alle websites doorgelopen en ze herverdeeld. Dit betekent dat ik een aantal nieuwe sites onder mijn hoede heb. Ik wilde graag wat meer met de innovatiekant van Kennisnet te maken krijgen, en dat is gelukt. Zo zal ik een collega bijstaan bij alle SURFnet/Kennisnet projectsites, zoals Virtuele Omgevingen. Ook ben ik met een team betrokken bij de best bezochte sites van Kennisnet: Kids. Verder blijft ook veel bij hetzelfde, zoals dat ik redacteur blijf van alles dat met Webmaker te maken heeft. Hoera! :D

Qua persoonlijk leven: mijn vriend en ik de afgelopen maand druk geweest met de totale verbouwing van de keuken. Foto's van de klus zijn hier te vinden. De keuken is nog niet af (er zijn nog vele afwerkklussen te gaan), dus daar zijn we de komende tijd nog wel zoet mee!

Geen opmerkingen: