maandag 1 december 2008

Websitemaker Gouden @penstaart nominaties

Op websitemaker.nl hebben veel kinderen hun Websitemaker-site opgegeven voor de Gouden @penstaart verkiezing. De Kampioenen en ik hadden maar een paar dagen de tijd om alle inzendingen te bekijken, maar het is ons gelukt!


Vandaag heb ik op de website de vijf beste sites bekend gemaakt en de kinderen (of eigenlijk: tieners) gemaild. Hun websites zijn doorgestuurd naar de vakjury, die zal beslissen welke websites uiteindelijk in de finale komen. Op 5 januari wordt dat bekend gemaakt. Ik zou het ontzettend leuk vinden als weer een Websitemaker-site de finale haalt, maar nu kan ik alleen maar duimen voor ze. :)

Bekijk op websitemaker.nl onze nominaties.
Zie ook mijn vorige bericht over de Gouden @penstaart 2008.

Geen opmerkingen: