woensdag 30 april 2008

Koninginnedag

Ik grijp de komende vrije dagen aan om samen met m'n vriend de slaapkamer te verven. En vandaag hebben we, heel toepasselijk op Koninginnedag, de oranje muur (zie foto) wit geverfd. Het heeft minstens nog een laag nodig voordat het helemaal wit is. En dan gaan we er nog iets creatiefs mee doen, maar we zijn er nog niet helemaal uit wát. Waarschijnlijk een horizontale streep, in een warmgrijze kleur (de verf hebben we al). Vrijdag gaan we dan de nieuwe kledingkast in elkaar knustelen en hopelijk is alles voor mijn verjaardag a.s. zondag helemaal af.

Vanavond slapen we voor 't eerst in de woonkamer. Daar heb ik nog geen foto van, maar echt waar, het is opeens heel erg knus in onze ruime woonkamer. Eigenlijk best gezellig. En vanavond kunnen we dan mooi vanuit het grote raam genieten van het Koninginnedag vuurwerk dat hier in de buurt wordt afgestoken! :)

1 opmerking:

Clinton zei

Mijn hart was gebroken, ik geloof nooit dat ik mijn ex weer terug zal krijgen totdat Dr. Trust mijn ex binnen 24 uur terugbracht met een krachtige liefdesbetovering. Hij is betrouwbaar voor positief resultaat, neem contact op met de spell-caster voor liefdespreuk via e-mail: >>>> placeofsolution@yahoo.com <<<< of WhatsApp op + 1443281 3404