zondag 23 december 2007

PersonalDNA test: ik ben een benevolent creator

Zondag is echt zo'n dag dat ik graag internetquizjes doe. Vandaag deed ik eens een wat grotere test, die wat meer over mijn persoonlijkheid en mijn omgang met anderen zou moeten zeggen. Ik denk zelf dat het inderdaad erg op mij lijkt (of zo zou ik graag willen zijn).



Over mijzelf: Creator
  • Your imagination, confidence, willingness to explore, and appreciation of beauty make you a CREATOR.
  • You are independent, and you enjoy your self-sufficiency.
  • Defying convention, you are very innovative, and you have a vivid imagination.
  • The look of things is important to you, and you have a keen eye for aesthetic beauty in multiple arenas.
  • You have a strong interest in what is new and exciting—and that includes forging ahead with new ideas, not simply discovering what is already out there.
  • Your eagerness to seek new and varied experiences leads you into many different situations.
  • You're not set on one way of doing things, and you are creative when it comes to finding novel solutions to complex problems.
  • You trust yourself to be innovative and resourceful.
  • Your confidence allows you to take your general awareness and channel it into creativity.
  • You're not one to force your positions on a group, and you tend to be fair in evaluating different options.
  • You're not afraid to let your emotions guide you, and you're generally considerate of others' feelings as well.
  • You prefer to have time to plan for things, feeling better with a schedule than with keeping plans up in the air until the last minute.
Over het algemeen kan ik me hier wel in vinden. Ik kan mensen gek maken met mijn 'maar waarom?' vragen; op de middelbare school had ik al moeite met het aannemen van bepaalde wiskundeformules, waarbij ik graag wilde weten hoe men ooit op die formules is gekomen. In zulke gevallen is het soms beter om het gewoon maar aan te nemen, omdat ik geen stap verder kwam, haha. Ik weet niet of ik altijd even creatief en vernieuwend bezig ben, maar zo zou ik wel graag werken. Ik vind het vaak ook wel fijn om met bekende dingen bezig te zijn (zo heb ik een hekel aan nieuwe computerprogramma's, omdat ik eerst wegwijs erin moet worden)!

Het stuk over mijn 'benevolence' laat ik voor het gemak even weg. Je kunt de rest op mijn persoonlijke testpagina lezen.

Geen opmerkingen: