maandag 3 december 2007

Kennisnet gaat los in december!



De laatste maand van het jaar is er (alweer). Een maand vol feest, familie, vriendschap, en de verplichte terugblikken op het jaar. Terwijl ik nog steeds aan huis gekluisterd ben door het langzame (maar voorspoedige) herstel van m'n ziekte, pakken mijn collega's flink uit met een speciale website over de decembermaand. December.kennisnet.nl is in het bijzonder gericht op kinderen (het heeft zelfs een tijdelijk plekje verworven op kids.kennisnet.nl) en leerkrachten: het staat vol met leerzaam en leuk materiaal over Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw, en zelfs dingen die ons in 2008 te wachten zullen staan. Wat ik ook erg leuk vond, waren de tips over wat je tijdens de kerstvakantie zou kunnen bezoeken. En ik ben heel benieuwd naar de e-cards die verstuurd kunnen worden en de quiz!

Je kunt ook de banner, zoals hierboven, op je eigen site of blog plaatsen. Wat ik zelf nog leuker had gevonden was dat ik het count-down-ding, dat op de voorpagina van december.kennisnet.nl staat, op m'n blog kon plaatsen. Dan kon ik nu op m'n blog lekker aftellen tot Oud en Nieuw bijvoorbeeld. Maar hé, het is wel een reden om vaker op december.kennisnet.nl terug te komen! :)

Geen opmerkingen: