donderdag 1 februari 2007

Over de auteur

Naam: Tineke PauwView Tineke Pauw's profile on LinkedIn
Woonplaats: UtrechtFollow tinekepauw on Twitter
Beroep: Webredacteur (expertise: community's en cocreatie) bij Stichting Kennisnet

Over Crowned Thoughts:
Ik ben dit blog gestart om over mijn werkervaring op het gebied van nieuwe media, community's, en cocreatie te schrijven en mijn kennis met anderen te delen. De naam 'Crowned Thoughts' komt uit het lied 'All Of Your Days Will Be Blessed' van Ed Harcourt.
Ik ben sinds maart 2010 bij Frankwatching als blogger actief, zie mijn auteursprofiel.

Over mezelf:
Als ik mezelf in een paar woorden moet beschrijven, dan zijn dat: creatieveling, nadenker, dromer, iemand die hoge eisen aan zichzelf stelt, en die een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Zowel op mijn werk als in mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig met nieuwe media.

Passies:
Schrijven, nieuwe media, community's, fotografie, tekenen, muziek, Japan, reizen

Ik werk bij Kennisnet (o.a.) aan:
Kids
Leerkracht
Redacteuren Informatie en Overleg
Wikiwijs

Waar ik (extra) blij van word op mijn werk
:
Meer informatie?
Bekijk mijn LinkedIn-profiel, spreek me op Twitter... of neem contact met me op.