woensdag 23 april 2014

Opgericht: in Bunnik

Ik ben onlangs een blog gestart over Bunnik en alles wat het leven daar zo gelukkig maakt: inBunnik.nl! Op dit blog vind je leuke tips voor evenementen en uitjes, maar ook artikelen over het wonen in Bunnik. Ik wil met dit blog zowel inwoners als dagjesmensen bereiken. En uiteindelijk hoop ik dat ook andere mensen enthousiast raken om over Bunnik (of Odijk, Werkhoven, Rhijnauwen en Amelisweerd) te schrijven.

Het waarom van InBunnik

Ik woon alweer 3 jaar in het prachtige dorp Bunnik, wat lekker tegen Utrecht aan genesteld zit. Er valt genoeg te doen in de omgeving, maar helaas kwam ik er te vaak te laat achter. Meestal pas als ze al waren afgelopen... Beetje jammer! Dus het is meteen een persoonlijk doel voor mij geworden om voortaan wél op tijd achter de leuke tips te komen en dit blog daarmee te vullen. Maar ik trek het ook verder met andere handige tips: waar kun je lekker eten? En waar zijn de leukste speeltuintjes?

Over InBunnik

InBunnik.nl is hét blog dat jou op de hoogte houdt van alles wat het leven in Bunnik zo gelukkig maakt. Je vindt er wekelijks nieuws, leuke dingen om te doen en andere tips. Deze tips komen naar je toe en dat is ideaal, want in het dagelijkse leven ben je vooral bezig om verschillende ballen in de lucht te houden (van een drukke baan tot aan een druk gezin). Dat beetje vrije tijd dat je overhoudt, wil je zo goed mogelijk besteden. En dat kan, want in Bunnik (en omstreken) valt er genoeg leuks te beleven!
InBunnik.nl

Geen opmerkingen: