donderdag 27 mei 2010

Terug uit Japan

Miyajima
Foto: Miyajima, een heilig eiland nabij Hiroshima, Japan.

In mei ben ik samen met mijn vriend naar Japan geweest. We zijn vanaf Tokyo met de trein naar het zuiden gereisd, via prachtig Kyoto, indrukwekkend Hiroshima, en multicultureel Nagasaki. Daarna naar het badplaatsje Unzen, en vanaf daar weer omhoog naar kasteelstad Himeji, oud Nara, en natuurlijk hip Tokyo.

Japan was een droombestemming voor mij; ik wilde er namelijk al járen naartoe. Het stond op nr 1 in mijn bucket list. Het was een prachtige vakantie, en nu zijn we dus weer terug... Het is even wennen, om weer het werkende leven in te stappen en niet omringd te zijn door heerlijk Japans voedsel. Maar goed, aan elke vakantie komt een einde en ik ben weer helemaal opgeladen. Dus, back to work!

Geen opmerkingen: