maandag 26 januari 2009

Drukke week: NOT-beurs en Gouden @penstaart

Ik heb een lange, drukke, maar leuke week te gaan.
Van dinsdag t/m zaterdag is er de NOT beurs, waar Kennisnet een imposante stand (genaamd: proeftuin) zal hebben. Kennisnet geeft op deze site alvast een voorproefje.

Ik ben er heel benieuwd naar, vooral naar het hologram dat er zal zijn. Wat ook interessant is, is dat dit keer docenten zelf op de stand zullen staan om hun collega's te vertellen over wat zij met ict in het onderwijs doen. Zelf zal ik vooral druk zijn met het begeleiden van de aanwezige kinderen. De kinderen staan ook op de stand (onder andere voor Wikikids), maar we zullen ze ook met grappige opdrachten de beurs op sturen. :)

Op woensdag is er nog iets heel anders: de uitreiking van de Gouden @penstaart 2008! Ik zal er aanwezig zijn en verslag van doen voor websitemaker.nl. Hopelijk heb ik er woensdagavond nog de energie voor om er ook op dit blog over te vertellen.

Geen opmerkingen: