dinsdag 16 december 2008

Laatste werkweek voor de kerstvakantie

Volgende week, met kerst, verblijf ik in Zwitserland (als alles meezit) en daardoor ben ik deze week nog extra druk met wat Websitemakerdingen.

Zo zijn er vier nieuwe thema's (templates) toegevoegd, wat uiteraard ook even op de website en het forum vermeld moest worden.

Daarnaast gaat er volgend jaar een opschoningsscript werken, waarbij sites die lang niet meer zijn bijgewerkt, automatisch verwijderd worden. Dat vergt ook enige uitleg op de site, om een golf van vragen te voorkomen. Waarschijnlijk gaat het ook gemaild worden naar alle gebruikers, zodat iedereen er goed van op de hoogte is. Maar ik ben benieuwd of dat deze week nog lukt: het gaat om 167.000 e-mailadressen!

En in het kader van de opruiming, hebben we een nieuwe prijsvraag: wie in de kerstvakantie zijn/haar Websitemaker-site bijwerkt, maakt kans op prijzen. Ik ben geen Apple-addict, maar die knalpaarse iPod vind ik geweldig! :)

Poeh. Normaliter probeer ik nieuws op websitemaker.nl een beetje te spreiden, maar deze zaken kwamen allemaal in deze week terecht. Hopelijk is het geen informatie-overload.

Geen opmerkingen: