woensdag 23 juli 2008

Heb jij al van Eventful Demand gehoord?

Ik kwam er vandaag achter dat één van mijn favo bands, The Hush Sound (luister eens naar hun muziek op hun Myspace-pagina), een nieuw album heeft uitgebracht. Via hun site stuitte ik op een web 2.0-tool waarmee ik kon 'demanden' dat zij naar Utrecht komen om een concert te geven!








Wat een grappig idee! Helaas speelt The Hush Sound tot nu toe alleen in The States, maar misschien kan ik ze er zo op wijzen dat er ook in Europa fans te vinden zijn. Door op de knop te drukken en wat gegevens in te vullen, wordt de band van mijn wens op de hoogte gesteld (geen idee hoe). Ik kon daarna de widget dus gebruiken voor mijn blog. Bovendien beloofde Eventful me terloops dat, door mijn e-mailadres in te vullen, ik op de hoogte zal worden gesteld zodra de band naar Nederland komt.

Ik vraag me af of die ene stem van mij ze over de grens kan trekken?

Geen opmerkingen: