
Ik behoor tot de mensen die tot nu toe veel last van storingen heeft gehad. En eigenlijk is niet duidelijk waarom: is het veranderen van naam dan zo ingrijpend?
Afgelopen zaterdag lag het internet en de telefonie er tussen 12 en half 6 helemaal uit, en voor die tijd hadden we een onvoorspelbare verbinding (dan weer wel, dan weer geen internet/telefoon). Erg vervelend, vooral als je af en toe thuiswerkt en afhankelijk bent van de internetverbinding.
De klantenservice kreeg ik op woensdagochtend gelukkig aan de telefoon (op andere momenten was die te druk bezet, met lange wachttijden, wat vervelend is als je alleen mobiel kunt bellen...). De klantenservice stuurde vrijdagavond een monteur naar ons toe. Die kwam uiteindelijk voor niks, omdat de storing niet in onze modem zat, maar bij Ziggo zelf (dat had ik de jongen van de klantenservice al duidelijk proberen te maken, maar ja, waarschijnlijk klonk ik niet als iemand die er redelijk verstand van heeft). De monteur heeft wel onze aansluiting verbeterd en op de 'toekomst' voorbereid. Ik kan in ieder geval niet klagen over de hulp die we hebben gehad van deze mensen. :)
Sinds de grote storing van het weekend, lijkt het nu goed te gaan! Wie weet zijn de problemen nu opgelost. Zelf ben ik nog wel boos over het feit dat Ziggo beweert dat ze naar de klanten luisteren, maar toch nog ouderwets top-down lijkt te werken: is er ooit naar mijn mening over de fusie gevraagd? De enige communicatie die ik heb gezien is reclame (buiten de communicatie die ik dan heb opgezocht met de klantenservice en de monteur). Wie weet gaan ze nog leren om te 'luisteren', zoals ze zelf willen, voordat ik besluit om over te stappen naar een andere aanbieder.
Bron foto: Icanhascheezburger?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten