zondag 30 maart 2008

Blogverbouwing

Sinds een week ben ik bezig om de lay-out van dit blog aan te passen. Ik had al een jaar een standaard Blogger template en dat ging toch wel wat vervelen.

Ik heb via een aantal websites geweldige Blogger-tips gevonden. Want, tja, met Blogger heb je toch wat minder vrijheid dan met Wordpress... tenminste, dat zou je denken! Blijkt dat je met allerlei trucjes toch heel aparte dingen kunt doen. Zo is er inmiddels een 'gerelateerde posts' widget toegevoegd onder elke post die ik maak (klik een bericht aan en dan zie je eronder gerelateerde berichten staan, die hetzelfde label hebben). En ik heb ook een Addthis-button toegevoegd. Ik zal later, als ik klaar ben met knutselen, nog een heel verslag schrijven van de codes die ik heb gebruikt, maar voor nu kun je klikken op 'Links en credits', waar bij de credits al een aantal linkjes naar handige sites staan.

Bron foto: icanhascheezburger.com

Geen opmerkingen: